Zvezda T34/76 modelism

Sunday, August 11, 2013

De ziua mea am primit o macheta a unui tanc T34/76 (1:35) produsa de Zvezda in Mother Russia.

Prin mai, mai montasem/vopsisem un mustang la care mi-a fost frica sa ii dau frau liber imaginatiei in a reproduce un model uzat care sa fi dus un razboi in spate.

De data asta mi-am luat inima in dinti si am zis fie ce-o fi, am adaugat accente pe la imbinari, urme de uzura pe senile si nelipsita rugina, prietena buna cu fierul. Ca sa ii dau un plus de realism am improvizat noroi din argil pudra pentru masti cosmetice si un mix de vopsele galben si verde.
Totusi pensula a atins limitarile pe cand lucram la accente, acolo unde legea o face airbrush-ul :)

Pana la urma, a iesit ceva neasteptat de spectaculos pentru prima incercare.

early stage foto:

rezultatul final:













No comments:

Post a Comment